تیشرت پنبه ای سابلیمیشن

تیشرت پنبه ای خام سابلیمیشن

تیشرت اسپان مردانه

تیشرت پنبه ای خام سابلیمیشن

تیشرت پنبه ای خام سابلیمیشن که برای اولین بار با فرمولاسیون بافت اختصاصی بسفارش این مجموعه به کارخانجات بافندگی بصورت انحصاری سفارش گذاری گردیده است ، که این محصول دادرای ویژگی های بسیار متمایزی میباشد که برای معرفی این محصول ابتدا به مقدمه ای در خصوص معرفی تیشرت های با قابلیت چاپ سابلیمیشن و یا دی تی اف میپردازیم .

 

چاپ سابلیمیشن چیست ؟

چاپ سابلیمیشن به آن دسته از چاپ هایی می گویند که جذب الیاف پارچه میشوند و بهیچ عنوان در مقابل شستشو کمرنگ و پاک نمیشوند ، این چاپها با استفاده از جوهر های مخصوص و کاغذهای مربوطه با استفاده از پرس های حرارتی بر روی تیشرت هایی با جنس اسپان یا فلامنت (تیشرت های با الیاف مواد دار صنعتی شیمیایی) که رنگ روشنی دارند ، انجام میگردد .

چاپ سابلیمیشن میتواند هر نوع طرحی را با هر کیفیتی با وضوح بالا و کیفیتی بینظیر همانند چیزی که در دوربین های عکاسی گرفته میشود براحتی روی الیاف پارچه منعکس کند .

در نتیجه این چاپ صرفا بر روی تیشرت های اسپان خام قابل انجام میباشد .

 

چاپ دی تی اف DTF چیست ؟

چاپ دی تی اف DTF به چاپ هایی هستند که بعد از چاپ سابلیمیشن و به رقم پیشرفت صنعت چاپ و بدلیل نیاز بازار به انجام چاپ بر روی الیاف پنبه ای ظهور پیدا نمود . نقطه مشترک این نوع چاپ با سابلی میشن در نحوه انجام آن با پرس های حرارتیست ولی جایی که تمایز ایجاد میشود در جنس پارچه و نوع چاپ میباشد .

در چاپ دی تی اف طرح دلخواه شما با کیفیت بسیار بالا روی تیشرت های پنبه ای منعکی میگردد با این تفاوت که این چاپ بصورت برچسبی میباشد و جذب الیاف پارچه نمیگردد .

این روش که بتازگی مرسوم شده از جدیدترین روش های چاپ تیشرت خام میباشد و بدلیل اینکه روی رنگهای تیره و جنس های پنبه ای قابل انجام میباشد ، مورد استقبال افراد بسیار زیادی قرار گرفته است .

 

مزیت های چاپ سابلیمیشن :

  • انتقال تصویر با کیفیت و وضوح بسیار بالا روی پارچه تیشرت خام اسپان (که این امر در چاپ DTF با این کیفیت و هر عکسی قابل چاپ نیست و رزولیشن کمتری دارد )
  • بهیچ عنوان پاک نمیشود ( در صورتیکه در چاپ دی تی اف برچسب ممکن است بعد از مدتی کنده شود و لبه های برچسب بالازدگی پیدا کند )
  • بسیار مرقوم بصرفه تر از چاپ دی تی اف میباشد (ماشین آلات نورد نیاز برای شروع این چاپ هزینه و سرمایه گذاری کمتری نیاز دارد )
  • جذب الیاف پارچه میشود لذا هنگام استفاده در قیمت چاپ شده حس برچسبی و خشکی نمیکنید .

 

قابلیت منحصر بفرد تیشرت پنبه ای خام سابلیمیشن چیست ؟

قابلیت منحصر بفرد تیشرت پنبه ای خام سابلیمیشن اینست که با خرید این محصول شما میتوانید چاپ سابلیمیشن را بر روی الیاف پنبه ای انجام دهید ، پس این محصول واسطه ای بین تیشرت های پنبه ای و اسپان میباشد که انحصارا توسط دلخواه کالا بافت و تولید میگردد .

با خرید این تیشرت از محدودیت های چاپ دی تی اف خلاص میشوید ، با هزینه کمتری میتوانید چاپ های با کیفیت بالاتری بر روی تیشرت های خود انجام دهید .

 

مزایای استفاده از تیشرت های پنبه ای خام سابلیمیشن دلخواه کالا :

  • انجام چاپ سابلیمیشن بر روی تیشرت پنبه ای
  • ضخامت بسیار قابل قبول و مناسب الیاف پارچه
  • قیمت تمام شده بسیار پایینتر از دی تی اف
  • پارچه قابل استفاده در تمام فصول (حتی تابستانه ، چون مواد ندارد)
  • چاپ های بسیار با کیفیت و با دوام بسیار بالا در مقابل شستشو
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.